Neueste Beiträge

Seiten: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Cliffs of Dover / COD neu installiert und der Launcher funktioniert nicht mehr
« Letzter Beitrag von N.blitz am 23.März.2018, 14:54 »
Hallo Liebe Forengemeinde,
Ich habe COD neu installiert und der Launcher funktioniert nicht mehr heißt ich komme nicht ins spiel,  :'(
Ich habe das Spiel auch noch mal neu installiert.  ???

Kann mir einer helfen?  :(

Viele Grüße
N.blitz

12
Technische Fragen - Hilfestellung / Re: Steuerung der Panzer
« Letzter Beitrag von N.blitz am 22.März.2018, 18:20 »
Vielen Dank für eure Infos. :)
13
Mit dem Update des Steam Clients vom 21. März startet Cliffs of Dover Blitz nicht mehr.

Es scheinen mehrere Spiele davon betroffen zu sein.

Team Fusion sucht nach einer eigenen Lösung - aber möglich ist auch, dass auf einen Bugfix seitens Steams gewartet werden muss.
14
Neuigkeiten - Patches / Version 3.001 launched
« Letzter Beitrag von ulyssesOne am 21.März.2018, 07:57 »
Nur fürs Protokoll, weil hier so wenig los ist:

https://il2sturmovik.com/news/386/version-3001-launched-battle-kuban-officially-rele/

Zitat
Dear Friends,

We are proud and excited to announce that the Battle of Kuban development cycle is completed and Battle of Kuban is officially released! As Producer of the Sturmovik product series it is always a pleasure to announce major milestones to the community and this one is very special. Battle of Kuban was a technical challenge from start to finish, but the team has once again proven why they are the best. When I took over as Producer I promised you a new and improved Sturmovik experience. A Sturmovik with a more hardcore feel with more classic flight-sim features for both single-player and multiplayer modes along with other touches that remind you of past Sturmovik titles while embracing new genre-leading technology. In the past 18 months we’ve done just that and transformed this generation of Sturmovik into a real leader.

As you will see below, the amount of work that has gone into just version 3.001 is huge, not to mention ALL of the enhancements, improvements, fixes and content that was developed for Battle of Kuban and the engine as a whole during this cycle. Every department has worked hard to make this release special. This was months and months of hard work by an extremely talented and dedicated team who spent very long hours trying to make the vision I announced in fall 2016 a reality. If you are a fan of Sturmovik, either old or new, they deserve your continued support. Please tell your flight-sim friends about how much Sturmovik has improved with the Kuban release. Together, the Sturmovik line-up will continue to grow and thrive as our big announcement about Bodenplatte, Flying Circus and Tank Crews this past November shows. We have big plans, but we need your support to make them happen. We have no magic safety net. Your support allows us to expand our team and spend time clearing development bottlenecks or solving long stubborn issues.

As with any major release, many compromises in scheduling and work-flow had to occur. Some features not in our original plan were added (new distant terrain rendering, new shadows, improved flight-models) and some were delayed (Air Marshall, Object Viewer) and some work took much longer than planned (Pilot Career, P-39). As a result, a few new features planned for the Kuban cycle have been pushed to this Spring and Summer and will be part of the Battle of Bodenplatte development cycle. Since our core engine powers all products it really is just one large development cycle. All we need is enough time, patience and support from you and all can become a reality.

Let this release be an example of our unending desire to make a better product and do the best job we can with our small team and limited resources. The team has worked a miracle here once again and made me very proud of them as I know my constant demands make their lives more difficult. Please think of them when you fly and enjoy Battle of Kuban.

P.S. I hope to see some of you at the 2018 Flight-Sim Expo in Las Vegas, NV USA taking place June 9-10of this year. https://www.flightsimexpo.com/

Sincerely,

Jason

Zitat
New Content:

1.  A-20B bomber is added to the project and all Battle of Kuban owners can fly it now;
2.  Yak-7b series 36 fighter is added to the project and all Battle of Kuban owners can fly it now;
3.  P-39L-1 fighter is added to the project and all Battle of Kuban owners can fly it now;
4.  New Collectors Plane: Bf 109 G-6 fighter;
5.  New Collectors Plane: La-5FN series 2;
6.  New Career single-player mode replaces the old dynamic campaign;
7.  The new Cooperative multiplayer mode is available along with the classic Dogfight;
8.  New historical static campaign 'Sea Dragons' designed by Alexander -BlackSix- Timoshkov telling the story of an IL-2 mod. 1943 pilot is added to the project and all Battle of Kuban owners can play it now;
9.  Now you can host a multiplayer server from within the game client and play on it yourself;
10.  New 'Mods On' mode allows modifying the game files. Multiplayer server owners can allow or disallow players with the modified game files to connect;
11.  Bf-109 G-6 Collector Plane comes with painstakingly researched paint schemes created by community enthusiasts III/JG2_Gustav05 and I./ZG1_Panzerbar;
12.  La-5FN series 2 Collector Plane comes with painstakingly researched paint schemes created by the community enthusiast I./ZG1_Panzerbar;
13.  IL-2 mod. 1943 now comes with all of its textures made in 4K quality (default and all official paint schemes, bump, specular and damage textures) created by the community enthusiast =BlackHellHound1=;

... und vieles mehr.

Meine Meinung .... der neue Content ist gut, wir kämpfen allerdings noch mit Unstimmigkeiten bzgl. DS-Server und dem neuen Coop-Mode. Bei Letzteren ist es definitiv so, dass man da doch auch gern hätte mehr Beispielmissionen hätte reinpacken dürfen. Darf man wieder auf die Community hoffen. Bei mir ist es auch so, dass wenn ich als Host die Coop starte, ich meine Mitflieger nicht sehe, aber die KI, dagegen die Mitflieger weder mich noch die KI sehen.  :o Übernimmt mein Freund den Host, klappt es korrekt?!?

Naja, schauen wir mal, da kommt bestimmt noch ein Patch nach.  ;) ;D
15
« Letzter Beitrag von ulyssesOne am 21.März.2018, 07:44 »
Geht das überhaupt?

Du bist lustig Deichwart.  ;) Sofern Spawnplätze für Panzer auf einer Map existieren, kann man je Seite aktuell 1 Panzer steuern, über das Balancing kann man sich streiten, aber der T-34 hält für gewöhnlich deutlich mehr aus als der Panzer III L. Für zwischendurch mit stark eingeschränkten "Kampfraum" ist das sogar mal ganz witzig, gerade wenn man im Team arbeitet.

Die Standardbelegung findet man im Internet und sollte weiterhin dem hier entsprechen:

"E" - Motorstart
"Cursor Tasten" - Bewegung
"RAlt-C" - Sichtluken öffnen
"LCtrl-C" - Zwischen Schütze und Fahrer wechseln
"RAlt-G" - Bewaffnung wechseln AP / HE / MG
"Ralt ;" "Ralt ." - Visier vertikal einstellen (Reichweite)
"Ralt ," "Ralt /" - Visier horizontal einstellen (nur T-34)
"Mausrad" oder "LShift - Mausrad" - Zoom
"T" - Turm blockieren / Kontrolle des Turms übernehmen

Änderungen sollten über das bekannte Menü möglich sein, ich selbst fahre mit dem Standard.

Und nicht vergessen, ein weiteres AddOn "TANK CREW" ist bereits angekündigt, Vorbestellungen aber noch nicht möglich ...

https://il2sturmovik.com/news/360/announcing-battle-bodenplatte-flying-circus-tank-c/

T-34-76 STZ
KV-1s
M4A2
SU-122
SU-152
GAZ-MM + 72K
PzKpfw III Ausf.L
PzKpfw IV Ausf.G
PzKpfw V Ausf.D
PzKpfw VI Ausf.H1
Sd. Kfz. 184
Sd. Kfz. 10 + Flak38
Prokhorovka - Belgorod Map {100x100 km Approx.)

Da wird dann auch ein Traum vieler war, weil man auch mal eine Flak bedienen darf.
16
« Letzter Beitrag von baloueb123 am 19.März.2018, 22:00 »
 Hi  N.blitz

Ich steuere die Panzer wie folgt: mit der Taste  " E "   = Motor anlassen bzw. ausschalten
                                                 mit den Tasten  " Pfeiltaste , hoch , runter , links , rechts " = Fahrtrichtung des Panzer
                                                 mit den Tasten  " C , STRG C " kann man die Position zwischen Fahrer und Kommandant wechseln
                                                 mit der rechten Maustaste " Munitionstyp " auswählen
                                                 mit der linken Maustaste   " Kanone abfeuern "
Schau mal in deiner Tastaturbelegung nach wie das bei den Fahrzeugsteuerungen belegt ist .

Gruß baloueb   
19
« Letzter Beitrag von Deichwart am 19.März.2018, 20:27 »
Geht das überhaupt?
20
« Letzter Beitrag von N.blitz am 19.März.2018, 19:55 »
Keiner Da ? ? ?

Seiten: 1 [2] 3 4 ... 10